Follow on Bloglovin

lørdag 9. februar 2013

ubok.no



Foto er hentet fra: Ubok.no



Har nylig blitt medlem av Ubok.no - et nytt og uavhengig nettsted, som henvender seg til unge lesere. Nå tilhører ikke jeg deres målgruppe, men ettersom jeg er interessert i ungdomsbøker, virker dette som en flott portal for å finne bøker.


Som medlem i Ubok.no får jeg oversikt over en mengde nyere ungdomsbøker. Likte umiddelbart at hver bok i samlingen er utstyrt med to funksjoner som gir meg mulighet til å lage en egen liste over bøker jeg har lest (funksjonen: Legg i bokhylle), og bøker jeg gjerne vil lese (funksjonen: Legg i bokmerker). 

Medlemmene har sin egen profil og man kan lett kommunisere med andre medlemmer via nettstedets egne kommunikasjonskanaler (blogg, forum, meldinger). I tillegg lover Ubok.no kommende konkurranser og forfattermøter. 

4 kommentarer:

  1. Høres spennende ut! Hører gjerne mer om dette.

    SvarSlett
    Svar
    1. Hvis du er interessert, så er det bare å gå inn på deres nettside, ubok.no

      Fin måte å holde seg oppdatert på ungdomsbøker, samt ha en egen oversikt over hva man selv har lest og vil lese.

      Ha en fin weekend!

      Slett
  2. Jeg er også medlem der :) Hva kaller du deg der, dez? Legger gjerne inn noen fler kontakter på vennelisten min der.

    SvarSlett
    Svar
    1. Så flott - ja, jeg kaller meg, Dez : )
      Dette blir gøy : )

      Slett

Legg gjerne igjen en kommentar : )