Follow on Bloglovin

onsdag 13. februar 2013

Kindle paperwhite lesebrett

Hurra - har nylig bestilt mitt aller første lesebrett  - 

Kindle paperwhite !


Foto er hentet fra: Amazon.com
.
Ble inspirert av det bloggeren, Marianne skrev om lesebrettet på sin flotte blogg, ebokhylla mi, og ble fristet til å skaffe meg et.
Nå er det gjort ; )

Blir dermed å inkludere omtaler av e-bøker i bloggen min fremover, og ikke minst - jeg kommer til å lese mer litteratur på engelsk : )

Vurderer du kanskje å skaffe deg lesebrett? Dagbladets testpanel har testet ut flere lesebrett og gitt de terningkast.

En annen blogger som har skrevet om Kindle paperwhite
Iktogskole.no

10 kommentarer:

  1. Så spennende! :) Jeg håper lesebrettet ditt lever opp til forventningene!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk : ) Håper det jeg også : )

      Ha en fin dag!

      Slett
  2. Grattis :) Jeg håper du blir fornøyd med Kindle Paperwhite. Jeg har en gammel(tror det er Kindle 2) som jeg er godt fornøyd med, men jeg har utrolig lyst til å oppgradere til Paperwhite.

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk : ) Har lenge hatt lyst på et lesebrett og har i grunnen "sittet på gjerde og kikket litt" - da jeg leste Marianne sitt innlegg om Kindle paperwhite, bestemte jeg meg ; )

      Skulle gjerne hatt et lesebrett i forhold til å lese e-bøker på norsk, men det får bli når vi har en bedre ordning enn i dag.

      Ha en fin dag!

      Slett
    2. Marianne har en fin fin oppskrift som viser deg hvordan du kan få dine norske e-bøker inn på Kindle. Anbefales :)

      Slett
    3. Supert - takk for flott tips, Mari : )

      Slett
    4. (Mari: jeg lukter en bestilling av Kindle Paperwhite fra deg også, om kun kort tid ;o)

      Slett
    5. Jeg tror du har god luktesans, Marianne ;)

      Slett
  3. Juhuu... Grattis med Kindle Paperwhite! :o) Så får jeg håpe du blir like fornøyd som meg! Elsker dingsen, og nå skal den få være med meg til Canada på ferie på fredda'n. Da kan jeg ha med meg hauger av bøker, og så veier de ikke mer enn Kindle'n min likevel! YEYYHH!

    Helt korrekt som Mari sier - itt'no problem å få norske ebøker på Kindle, man må bare gjøre noen håndgrep første gangen - så går det ganske så lekende lett. Gi lyd om du trenger en krykke (hjelpende hånd ;o)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk - gleder meg skikkelig : ))
      Har hatt lyst på lesebrett lenge, men ventet på - ja, denne ; ) Som jeg skrev tidligere ble jeg veldig inspirert av deg, og da var det bare å skaffe seg Kindle paperwhite selv også ; ))

      Heldige du som bare har kort tid før du skal til Canada - sååååå kult!! Ønsker deg en superfin reise - med ditt nye lesebrett : )))

      Flott at jeg kan få "krykkehjelp" fra deg i forhold til å laste ned norske e-bøker - kommer nok til å trenge din gode hjelp : )

      God tur og god lesing : ))

      Slett

Legg gjerne igjen en kommentar : )